Saturday, February 4, 2012

And after all, you' re my wonderwall





Photobucket

Last Saturday it was Panos' birthday, so we gathered at his house. I wore my new H&M dress, which costed only 10 euros, and my new Zara kitten heels. They are so cute, and I really had to buy a pair of nude heels, because they are easy to wear, you can combine them with almost every color (except from red).

Photobucket


Photobucket

My Accessorize peacock earrings are perfect for a romantic outfit like this, don't you think?

Photobucket


Photobucket









6 comments:

  1. Πολύ γλυκό και όμορφο το φορεματάκι σου :)

    ReplyDelete
  2. Πολύ σου πάει αυτό το φόρεμα Emelia!!!!! Είσαι πολύ κομψή και ντελικάτη όπως πάντα!!!! Τί ωραίοι που είστε στην φωτογραφία πιτσουνάκια μου!!!! Να τον χαίρεσαι τον Πάνο σου!!!! Να είσαστε πάντα αγαπημένοι και να περνάτε πολύ όμορφα!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα σκουλαρίκια σου, και τα δύο!!!!! Τέλεια!!!!! Μου δίνεις και ιδέες για το μέλλον και..σου πάνε πολύ!!!! Με γειά!!
    Καλό σ/κ!!! Φιλάκια!! :ο))

    ReplyDelete
  3. * Μυρσινάκι σε ευχαριστώ αλλά έγινε παρεξήγηση, ο Πάνος είναι φίλος και ο κούκλος στην φωτό είναι ο Χρήστος (μου) :D

    ReplyDelete
  4. Σόρρυ φιλενάδα!!! Μου τον έχεις γνωρίσει το Χρήστο σου στην πρώτη μας συνάντηση, θυμάσαι;! Το όνομά του δέν θυμόμουνα! :οD Πάντως να τον χαίρεσαι και τον Χρήστο σου και όλους σας τους φίλους και τις φίλες και να περνάτε πάντα τέλεια!!!!
    Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου!!!! Πολλά φιλιά κούκλα!! σμούτς!!

    ReplyDelete
  5. koukla koukla!epitelous xeufuges ap oto mauro!su pane polu kai autes oi apoxrwseis!megiaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete